En Todos mis hermanos Manel Estiarte, o xogador de waterpolo seis veces olímpico, conta os seus recordos e vivencias persoais e profesionais. O libro conta con prólogo de Pep Guardiola e Epílogo de Juan Antonio Samaranch. Editado en marzo de 2009 por Plaza edición: Barcelona. Recomendado tamén para os seguidores do Real Madrid, que unha cousa non quita a outra.
Aclara moitas verdades sobre o mundo do deporte e amósanos valores como administrar a victoria e a derrota, desenvolver a xenerosidade co compañeiro, defender os lazos de amizade forxados nun vestiario, fomentar o respecto polo contrario, acatar a disciplina e a obediencia ao adestrador, o espíritu de loita e de autosuperación...
Na entrevista que lle fixo El Mundo cando publicou o libro di cousas como “hay un exceso de información, sobre todo visual, que no se asimila y que a veces intoxica, especialmente, a los padres. Los padres son los que gritan a sus hijos en las gradas y los alientan no a hacerlo mejor, sino a hacerlo mejor que los compañeros de equipo; son los que gritan que el entrenador no tiene ni p... idea. ¿Y esto de dónde viene? De una borrachera de información no asimilada que los lleva a desear no que su hijo se divierta, sino que llegue a ser dios y gane mucho dinero. Y esto es muy peligroso para los niños”.
Xa teño encargado o libro. XA VOS CONTAREI...
No hay comentarios:
Publicar un comentario